wtorek, 15 stycznia 2013

Liebster Award

Otrzymałam nominację do Liebster Award i jest mi bardzo miło z tego powodu. Jest to fajna zabawa polegająca na tym, że typujemy 11 blogerów, w uznaniu za "dobrze wykonaną pracę" i wymyślamy 11 pytań na które muszą odpowiedzieć. Gdy to już zrobią, typują swoją 11stkę blogerów i zadają im 11 pytań. Fajna zabawa przy której można się lepiej poznać i znaleźć ciekawe blogi.

Pytania na które odpowiedziałam:

1 Jaki kolor najbardziej do ciebie pasuje i dla czego?
Odp:Fioletowy jest moim ulubionym i zawsze mnie ciągnie do przedmiotów w tym kolorze, może dla tego go lubię bo ma odcienie, które są zimne i takie które są ciepłe.
2 Jaki wpływ ma na twoje życie pisanie bloga?
Odp:To co w blogu właśnie lubię to to, że mogę liczyć na obiektywne komentarze ludzi których nie znam, a samo pisanie daje mi satysfakcję z tworzenia czego.
3 Czy jest coś/ktoś, czemu potrafisz poświęcić wszystko?
Odp:Na pewno rodzina i najbliżsi przyjaciele.
4 Jakie emocje najczęściej Ci towarzyszą?
Odp:To dopiero trudne pytanie, ciężko jednoznacznie stwierdzić. Więc odpowiem:przeróżne ;p
5 Czy masz jakiś określony schemat pisania?
Odp:Poprzednie opowiadanie "Bal Maskowy" pisałam w ciągu dnia w zeszycie skupiając się głównie nad tym co chcę przekazać a później wieczorem przepisywałam na komputer zastanawiając się jak to ubrać w słowa. "Szarlotkę ze Śmiercią" piszę bezpośredni na komputerze na blogu. W obu jednak przypadkach, kiedy chcę wprowadzić poprawki, drukuję opowiadanie. Swobodniej mi jest pisać różne wersje danego fragmentu na kartce, niż na komputerze.
6 Na co poświęcasz najwięcej czasu?
Odp:Chyba na naukę, ale taką kiedy wiem że mam się pouczyć i niby jest przede mną otwarty podręcznik ale tysiąc rzeczy rozprasza mnie dookoła :P
7 Gdybyś mogła być gdziekolwiek na świecie, jakie miejsce byś wybrała i dlaczego?
Odp:Chciałabym się znaleźć na Kubie w jakiejś spelunie gdzie się tańczy salsę,  to chyba przez Dirty Dancing 2 ;p
8 Co najbardziej cię odpręża, uspokaja po ciężkim dniu?
Odp: Oglądanie seriali na przykład "Friends", albo "How I met your mother".
9 Czy masz jakieś uzależnienia?
Odp:Czekolada <3
10 Wolisz filmy, czy książki? Dlaczego?
Odp: Ciężko mi jednoznacznie stwierdzić, co wolę. Książki dają więcej pola do popisu wyobraźni i ich przeczytanie zajmuje więcej czasu więc są z nami dłużej. Filmy potrafią oczarować nie tylko zdjęciami, ale też ciekawymi przejściami i muzyką. Jednak gdy wypisałam cechy obu, skłaniałabym się bardziej ku książkom.
11 Jesteś stworzeniem nocnym, czy zdecydowanie lepiej funkcjonujesz za dnia?
Odp: Jeśli jestem wyspana, to wieczorami rozpiera mnie energia. To jest mój najlepszy czas na naukę, czy sprzątanie.

Niestety moja lista blogerów jest krótka, bo nigdy nie mogę znaleźć czasu na poszukiwania ciekawych blogów.

Będę jeszcze dopisywać do listy, a na razie znajdują się na niej:
1 Miękko
2 Agnes May
3 Sueno
4 Oscar Ozi


Moje pytania:

 1 Czym się inspirujesz pisząc opowiadania?
 2 Gdybyś miała pojawić się w jakiejś książce to w jakiej byś się umieściła?
 3 W jakim zawodzie się widzisz i czy byłby on związany z pisaniem?
 4 Jaka jest twoja ulubiona bajka z dzieciństwa?
 5 Czy tworząc bohaterów do swoich opowiadań wzorujesz się na ludziach ze swojego otoczenia i czy                                   wzorujesz się na sobie?
 6 Gdyby zostały ci 24 godziny życia co byś zrobiła?
 7 Jeśli miałabyś wyjechać gdzieś żeby napisać książkę, to co to byłoby za miejsce?
 8 Jaką rolę w twoim życiu odgrywa przyjaźń?
 9 Jaki był najbardziej niesamowity sen, który ci się przyśnił?
10 Co lubisz robić w czasie wolnym?
11 Wolałabyś żeby na podstawie twojego opowiadania powstał film, czy sztuka teatralna?

Otrzymałam właśnie nominację od Oscar Ozi i jest mi niezmiernie fajowo, że są osoby którym podoba się ten blog i to opowiadanie :D


Odpowiadam więc na zadane pytania:

1. Czego szczerze w ludziach nienawidzisz?
Odp: Najbardziej chyba tego jak ktoś jest na tyle zakompleksiony, że poniża innych by się na tym wybić.
2. Jeśli mógłbyś/mogłabyś porozmawiać 30 minut z jakąś osobą, kto by to był?

Odp: Nie mam bladego pojęcia (0.0)
3. Jaką piosenkę uważasz za najpiękniejszą jaką w życiu słyszałeś/-łaś?

Odp: Nie mam takiej :( słucham baaardzo różnej muzyki, ale chyba jeszcze nie znalazłam takiej która by mnie tak chwyciła, że żadna następna by tego nie przebiła.
4. Skąd pomysł i tematyka twojego bloga?

Odp: Sama już nie pamiętam skąd się wziął, ale to chyba przez chęć podjęcia trudnych pytań na które człowiek próbuje znaleźć odpowiedź i pisania o rzeczach poważnych momentami w zabawny sposób.
5. Jeśli byłbyś/-abyś w stanie zmienić jedną rzecz na świecie, co by to było?

Odp: Mogę odpowiedzieć jak klasyczna Miss ;) Gdybym mogła powstrzymałabym głód na świecie.
6. Jak dużo twojej osoby, mentalności i sposobu myślenia jest w twoich opowiadaniach?

Odp: W moim pierwszym opowiadaniu "Bal Maskowy" chyba więcej jest mnie. W SzZŚ ciężko powiedzieć, żeby któraś z postaci była do mnie podobna, ale na pewno pytania jakie sobie zadają (których jeszcze nie ma w aktualnych rozdziałach) są pytaniami nad którymi sama się zastanawiam. Można jeszcze powiedzieć, że postać Śmierci jest do mnie podobna poczuciem humoru.
7. Największe marzenie?

Odp: 1 Chciałabym super tańczyć i żebym miała więcej samozaparcia, żeby to robić i żeby przerodziło się to w moją ogromną pasję. 2 Wydać książkę      Sorry nie umiem się zdecydować na jedno ;p
8. Jakie znasz języki i jakich chciałbyś/-ałabyś się jeszcze nauczyć?

Odp: Uczę się intensywnie Hiszpańskiego, chciałaby dobrze umieć Angielski bo jakoś mi umknął przy tym hiszpańskim, oprócz tego może Włoski, bo pięknie brzmi i przydaje się na nartach i Japoński bo moja siostra mieszka w Japonii
9. Tolerujesz czyjąś inność? Jeśli tak, to jaką tak, a jaką nie?

Odp: Ojeje trudne pytanie. Jeśli chodzi o inność pod względem wyglądu, to nawet jakbyśmy chcieli ciężko nam tolerować każdą inność, bo taki ma na nas wpływ kultura w jakiej żyjemy, więc to co poza nią wykracza może być naszą granicą tolerancji. Jeśli chodzi o inność pod względem osobowości, to też zależy. Jeśli ktoś ma dla nas specyficzny sposób bycia,co jest naturalne, bo spotykamy ludzi nie z naszego środowiska, można się na się przyzwyczaić. Ważne by się nie nastawiać negatywnie do czegoś co nie pasuje  do naszych "ram".








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz